Authentieke communicatie, sterke strategie en heldere positionering voor missiegedreven organisaties
Bedrijfsmanifest
DE purpose
Helder verwoord
trek je ideale klant aan
Een helder ‘waarom’ inspireert; jezelf, medewerkers en klanten
Communiceer met jouw verhaal overtuigend waarom een klant moet kiezen voor jou, zodat je meer klanten aantrekt en jij minder tijd hoeft te steken in acquisitie.
Vertel waar je voor staat en wie jij bent, zodat je precies die klanten aantrekt waar jij het liefst mee werkt. Het maakt dat je met meer plezier kunt werken.
Met mijn intuïtie, frisse blik en schrijfkracht help ik jouw organisatie het ‘waarom’ vinden èn het pakkend te communiceren.
Het belang van een helder waarom
In een inspirerende sessie help ik jou en je team (als je dat hebt) om het helder te krijgen en pakkend te verwoorden.
Waarom dat belangrijk is?
De meeste coaches, adviseurs, therapeuten en creatieven communiceren vooral wàt ze doen en hoe ze dat doen. Doe jij hetzelfde? Dan ben je een van de velen in die hele grote vijver.
Zo weten klanten je niet goed te vinden. En als ze je al vinden, krijgen ze te weinig beeld van wie jij bent en of zij een klik met jouw bedrijf hebben.
Meer klanten
Het blijkt uit onderzoek: organisaties die hun ‘waarom’ communiceren, zijn succesvoller. Lees de boeken van Simon Sinek hierover of bekijk zijn Tedtalks.
Klanten veranderen
Consumenten zijn anders dan 10 jaar geleden. Niet meer te paaien met marketingtaal. Wat ze wel willen?
Verbinding
Klanten zijn op zoek naar verbinding, naar het echte verhaal. Naar gemeenschappelijke waarden en èchte communicatie.
Waarde(n) communiceren
Juist door te communiceren waarom je doet wat je doet maak je jezelf aantrekkelijk voor die klanten die passen bij jouw bedrijf èn onderscheid je je van de rest.