Authentieke communicatie, sterke strategie en heldere positionering voor missiegedreven organisaties
Communicatiestrategie
Je bedrijf
onderscheidend
neerzetten
en met effect
Zo krijg je een heldere, simpele communicatiestrategie die werkt
Doe je aan Facebook? Gebruik je Linkedin? Adverteer je? Heb je flyers?
Weet je of je het juiste doet? Of steek je te veel tijd en geld in de verkeerde middelen? Word je al moe bij de gedachte om energie te steken in je zichtbaarheid? Of vind je het spannend?
Heel veel coaches, adviseurs, therapeuten en creatieven doen maar wat. Omdat de concurrent het ook zo doet. Of ze doen bijna niks. Omdat het spannend is om zichtbaar te zijn.
Voordat je tijd en geld steekt in communicatiemiddelen is het belangrijk om de essentie helder te hebben.
1. Wie zijn jouw doelgroepen, jouw ideale klanten?
2. Wat wil je bereiken bij die doelgroepen, wat moeten ze weten, wat moeten ze doen?
3. Wat is jouw boodschap?
4. Hoe bereik je je doelgroepen ’t beste?
Je hebt kortom een effectieve communicatiestrategie nodig, zodat je niet “zo maar wat doet” of niks doet, maar gericht en effectief werkt aan jouw zichtbaarheid en die klanten of opdrachtgevers aantrekt waar jij het liefst mee werkt. Vind je het spannend? Ik help je die drempel over.
Investeer in effectieve communicatie
Ontdek wie jouw ideale klant is en hoe je die bereikt.
Ontdek welke manier van communiceren past bij jou, zodat je geen energie en geld steekt in de verkeerde communicatiemiddelen.
Vind een stijl van communiceren die past bij jou en je bedrijf en bij jouw ideale klant.
Jij kunt je concentreren op waar jij goed in bent, ik stippel een strategie voor je uit waarmee je ondertussen meer opdrachten genereert.

Wil je helder krijgen wie jouw ideale klant is of de ideale klant van jouw organisatie?
Vraag het boek Vind jouw ideale klant aan.
Zicht op jouw ideale klant maakt dat je:
- Jouw teksten en tone of voice beter kunt afstemmen.
- Eenvoudiger kunt kiezen welke communicatiemiddelen je inzet.
- Met meer gemak jouw ideale klant aantrekt.
Ik help je effectief communiceren
Je biedt waardevolle diensten als coach, adviseur, therapeut of creatief. Je bent goed in je vak. Maar weet jij wat de beste communicatiestrategie voor jou is?
Hoe je ervoor zorgt dat mensen jouw bedrijf vinden en klant willen worden en blijven?
Hoe je je onderscheid van al die anderen?
Zonder te verkoperig over te komen?
Zonder de hoofdprijs te betalen voor advertenties, marketingfunnels en wat al niet meer?
Daar is -helaas- niet één antwoord op. In de ene situatie is een Facebookcampagne van 500 euro voldoende om 20 nieuwe klanten te genereren. Voor de ander is bloggen voldoende om een constante stroom van klanten te krijgen. Wat in jouw situatie werkt? Ik bespreek het graag met je.
Als coach, adviseur en opdrachtgever voor creatieven ken ik jouw markt
Al ruim 20 jaar help ik grote organisaties zoals Nuon en ArtEZ hogeschool voor de kunsten en kleine bedrijven met een effectieve communicatiestrategie. Voor specifieke diensten of doelgroepen of voor het geheel.
Samen met jou vind ik een strategie die past bij jou. Krijg helderheid over wel of geen Facebook, Instagram, Pinterest, wel of niet adverteren, bloggen, nieuwsbrieven schrijven, etc. Met een heldere communicatiestrategie blijft er meer tijd over voor het werk dat jij het liefste doet.