Authentieke communicatie, sterke strategie en heldere positionering voor missiegedreven organisaties
Positionering
Maak je bedrijf onderscheidend
trek je ideale klant aan
Een heldere positionering inspireert; jezelf, medewerkers en klanten
Communiceer met jouw verhaal overtuigend waarom een klant moet kiezen voor jou, zodat je meer klanten aantrekt en jij minder tijd hoeft te steken in acquisitie.
Vertel waar je voor staat en wie jij bent, zodat je precies die klanten aantrekt waar jij het liefst mee werkt. Het maakt dat je met meer plezier kunt werken.
Met mijn intuïtie, frisse blik en schrijfkracht help ik je het onderscheidend vermogen van je bedrijf te vinden èn het pakkend te communiceren.
De juiste toon
“Vooraf dacht ik dit moet ik toch zelf kunnen en is het ‘t waard om er geld aan uit te geven? Ik vond het startinterview al heel verhelderend; om samen goed na te denken over mijn doelgroepen, markt en hoe ik deze het beste kan aanspreken. Dat was me in mijn eentje niet goed gelukt. Daarna snapte ik ineens veel beter wat ik wilde uitdragen. Samen hebben we de juiste toon weten te vinden voor mijn doelgroep en mijn bedrijf; dat vind ik heel waardevol.”
Het belang van een heldere positionering
De meeste coaches, adviseurs, therapeuten en creatieven communiceren vooral wàt ze doen en hoe ze dat doen. Doe jij hetzelfde? Dan ben je een van de velen in die hele grote vijver.
Zo weten klanten je niet goed te vinden. En als ze je al vinden, krijgen ze te weinig beeld van wie jij bent en of zij een klik met jouw bedrijf hebben.
Meer klanten
Het blijkt uit onderzoek: organisaties die hun ‘waarom’ communiceren zijn succesvoller. Lees de boeken van Simon Sinek hierover of bekijk zijn Tedtalks.
Klanten veranderen
Consumenten zijn anders dan 10 jaar geleden. Niet meer te paaien met marketingtaal. Wat ze wel willen?
Verbinding
Klanten zijn op zoek naar verbinding, naar het echte verhaal. Naar gemeenschappelijke waarden en èchte communicatie.
Waarde(n) communiceren
Juist door te communiceren wat je onderscheidend maakt en waarom je doet wat je doet maak je jezelf aantrekkelijk voor die klanten die passen bij jouw bedrijf èn onderscheid je je van de rest.