Communicatieadviseur, tekstschrijver en positioneringsexpert

Strategiedag

Je bedrijf
stevig neerzetten

de volgende stap
met vertrouwen zetten

In één dag precies weten wat je verder brengt

N

In 1 dag helderheid over jouw bedrijfsvraag en de strategie vinden die voor jou werkt.

N

Antwoord op je meest prangende vragen over jouw aanbod, doelgroep, positionering en communicatie .

N

Met een review van je communicatiemiddelen en advies over hoe deze te verbeteren.

N

Inzicht in de onderstroom, de energie van je bedrijf en wat je kan doen om jouw bedrijf stevig neer te zetten.

N

Een dag lang kun je gebruik maken van mijn communicatiekracht, strategisch inzicht, intuïtie, copywritingskills en vermogen om ideeën te genereren

N

Steeds afgestemd op jouw kernwaarden, drijfveren en talenten.

Wat een strategiedag je oplevert

  • Inzicht in hoe je jouw bedrijf verder laat groeien
  • Tips voor het verbeteren van je marketing en communicatiemiddelen
  • Jij bepaalt de specifieke winst: een tof idee voor een nieuw aanbod, een aansprekende manier om jouw klanten te benaderen, een homepage die precies jouw uniciteit communiceert…?

Hoe stevig staat jouw bedrijf?
Hoe stevig sta jij in je bedrijf?
Als jij twijfelt over je eigen bedrijf is dat onbewust voelbaar voor potentiële klanten.

Heb je een communicatie of marketingvraag? Dan is dat het uitgangspunt.

In een strategiedag kijken we naar je marketing en communicatie, hoe je jouw bedrijf positioneert in de markt en hoe je kunt aanscherpen en optimaliseren. Jij bepaalt het thema van de dag. Zoomen we in op je aanbod? Op je website? Op je ideale klant en welke problemen jij oplost?  Steeds kan ik met mijn intuïtie afstemmen op wat voor jou klopt en werkt als je wil.

Heb je geen idee waar het ‘m in zit dat het niet stroomt in je bedrijf?

Dan starten we met een bedrijfsreading en met het doornemen van mijn analyse van jouw marketing en communicatie. Op basis daarvan bepalen we waar we op in zoomen in de sessie.

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg

Je kent het gezegde: Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg. Dat geldt ook voor je bedrijf. Dus als je het anders wil, meer klanten wil, andere opdrachten wil, minder hard buffelen, dan moet je het anders doen dan je het deed. Logisch.

Maar hoe weet je aan welke knoppen je moet draaien?

Je kunt te rade gaan bij een bedrijfscoach. De meeste bedrijfscoaches leren je hun eigen succesformule. Maar de vraag is of die voor jou werkt en of die bij jou past.

Ik ben er van overtuigd dat je zelf het beste weet wat je verder brengt. Dat je met jouw eigen intuïtie weet wat klopt. Maar je komt er niet altijd bij, bij die informatie. Gedachten, meningen van anderen, overtuigingen en soms angsten hebben vaak de overhand.

Je kent vast het gevoel dat je weet dat iets klopt. Als je een huis koopt bijvoorbeeld. je kent het vast ook dat je twijfelt over je eigen bedrijf. Wie is je ideale klant? Wat wil je die klant precies bieden? Ga je meer inzetten op die ene dienst of op die andere? Moet je elke dag op Facebook actief zijn…Al dat dubben, dat kost veel energie. Die wil je liever steken in acties die er toe doen.

Maak gebruik van mijn grootste talenten: mijn strategisch inzicht, intuïtie, communicatiekracht en vermogen om ideeën te genereren. Ik help je om precies die dingen te doen die kloppend zijn voor jou. En dan gaat het stromen in je bedrijf.

 

 

Abeke’s advies was raak

“Ik was vooraf een beetje bang dat ik niets nieuws te horen zou krijgen. Ik heb me om die reden goed voorbereid en goed nagedacht over mijn vragen. Ik kan van tevoren voelen of ik ergens goed zit, dan word ik blij, dat had ik voor deze sessie ook. Het was superleuk om te horen hoe mijn bedrijf zich energetisch laat zien. De reading was heel fijn, raak, herkenbaar en verhelderend. Abeke’s advies over mijn website en de manier waarop ik mijn doelgroep kan bereiken was ook raak. Vandaag heb ik mijn website op veel punten laten aanpassen aan de hand van de tips. Ik vond het fijn hoe Abeke ruimte gaf om vragen te stellen die nog bij me opkwamen tijdens de sessie.”

Barbara Steeman

Coach, Bast Coaching

Met wat voor vragen komen ondernemers bij mij?

  • Hoe krijg ik meer klanten?
  • Het lukt me niet om de klanten te vinden waar ik het liefst mee werk, hoe trek ik die aan?
  • Hoe maak ik helder wat mij onderscheid van concurrenten?
  • Ik communiceer me suf, maar het levert me weinig op, hoe maak ik mijn communicatie effectiever?

Wil je een strategiedag boeken? De kosten zijn 699,- euro.

Twee keer een dagdeel is ook mogelijk als dat je voorkeur heeft.

Eerst kennismaken kan natuurlijk ook, geheel vrijblijvend. Laten we via telefoon of Skype meteen kijken hoe ik je het beste kan helpen en inspireren.

Vraag het werkboek Vind je ideale klant aan

Wil je weten wie je ideale klant is? dat gaat je enorm helpen in je communicatie. Met jouw ideale klant helder in het vizier, kun je deze persoonlijk aanspreken met jouw teksten. Vul je naam en mailadres in en je ontvangt een mail met de downloadlink. 

Inschrijving nieuwsbrief

Leuk dat je interesse hebt, check gauw je email.

Subscribe To Our Newsletter

Subscribe To Our Newsletter

Join our mailing list to receive the latest news and updates from our team.

Leuk dat je interesse hebt, check gauw je email